Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Με αφορμή ένα βραβείο...


Με αφορμή την απονομή του Βραβείου Trendy στο blog"Μαριάνθη" από τη φίλη Ρεγγίνα "Δίχτυα από παλιά δαντέλα" θέλω να εκφράσω ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ.
Την ευχαριστώ που θεωρεί πως αυτός ο ιστοχώρος αξίζει ένα βραβείο.
Θέλω όμως να πω πως χάρη σε αυτόν τον ιστοχώρο γνώρισα όλους εσάς τους φίλους πια, της διαδικτυακής επικοινωνίας, που ζεσταίνετε την καρδιά μου με την παρουσία σας. Νιώθω τυχερή που έχω αυτό το blog επειδή με έκανε να σας γνωρίσω και να επικοινωνώ μαζί σας.
Το νιώθω σαν ένα ανοιχτό παράθυρο στον κόσμο, στην ομορφιά της ανθρώπινης  συνάφειας.
Οπότε το χαρίζω σε όλους σας. 
Ακόμη και στους απλούς και τυχαίους επισκέπτες που δεν γνωρίζω.
                                     
                                                   ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
                                       


                                                                              Μαριάνθη  

9 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Χαίρομαι, Μαριάνθη, για την αναγνώριση και το βραβείο.
Οι σημαντικοί και ωραίοι άνθρωποι, πιστεύω -γιατί είναι οι άνθρωποι και όχι τα μπλογκ- μπορούν να λάμπουν ακόμη και στο διαδίκτυο. Eίναι, πράγματι, όμορφος ο κόσμος εδώ μέσα και ας τον λένε απρόσωπο… Εσύ τον έκανες έναν υπέροχο καμβά… και ζωγραφίζεις!

Εύχομαι να εισπράττεις πάντα αγάπη και μια αγκαλιά ζεστή από όλους… Κι αυτός είναι ο πιο σημαντικός λόγος που υπάρχουμε εδώ μέσα και η αγάπη αυτή δεν έχει κανένα συμφέρον να εκφραστεί πέρα από την αγνότητα των συναισθημάτων!!!
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.

Υ.Γ. Μη με παρεξηγήσεις που έλειψα στα προηγούμενα, είναι αλήθεια, αλλά είχα ανάγκη κάτι μικρά κενά. Να πάρω λίγες ανάσες...

Συγχαρητήρια!!!

Roadartist είπε...

το ίδιο αισθάνομαι και εγώ.. να είσαι καλά, να είσαι ανάμεσα μας!
καλό απόγευμα,
πολλά φιλάκια :)

magda είπε...

Αγαπημένη Μαριάνθη,
Αυτό σημαίνει 'Μεγαλείο ψυχής" !!
Χαίρομαι που σε γνώρισα !!!

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Μαριάνθη,
Η μπλοκογειτονιά μας αισθάνεται περήφανη όταν ένα της μέλος αναγνωρίζεται ως βραβευμένει... έστω κι αν το χαρίζεις σε όλους μας...

Χαιρετώ
Γαβριήλ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΑΞΙΑ!!!
Τ' ανοιχτά τα παραθύρια τς ψυχής σου αξίζουν πολλά βραβεία

Φιλί και Γλαρενιες αγκαλιες

Αστοριανή είπε...

Mαριανθάκι μου,
Το αξίζεις, κι ήρθε με όλων την αγάπη!
Χαιρετισμούς στο Νίκο, και στα παιδιά!
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Unknown είπε...

Και τίποτα άλλο να μην είχα διαβάσει δικό σου Μαριάνθη μου, αυτό το μικρό σου κείμενο για να αποδεχτείς το βραβείο σου θα έφτανε για να καταλάβω πως εδώ έχω "στάση" για επικοινωνία ανθρώπινη.

Κι εμείς σε ευχαριστούμε

Dennis Kontarinis είπε...

Καλή μου φίλη.
Το βραβείο σου αυτό είναι μόνο μια μικρή αμοιβή στη μεγάλη σου προσφορά. Αξίζεις ακόμη πιό πολλά.
Όλοι εμείς οι φίλοι σου είμαστε περήφανοι γι' αυτή σου την τιμή
Νάσαι πάντα καλά
Ντένης

mar9659 είπε...

Μαριάνθη μου γλυκειά μου
συνονόματι!!!
Συγχαρητήρια για το trendy
βραβειάκι σου!!
Αξίζεις πολλά πολλά βραβεία ακόμη ψυχή μου...
αλλά αυτο το βραβείο,αν
περνούσες και απο το
μπλογκοσπιτάκι μου,
θαβλεπες πως σου το χάρησα..
και εγώ...
δεν ξεχώρησα ονόματα 10..
διότι μου είταν δυσκολο
να διαλέξω ΜΟΝΟ 10..
Να είσαι καλά φίλη μου
και πάντια τέτοια σου
εύχομαι απο καρδιάς!!
φιλάκιαჱܓ♥ ჱܓ•●♥ ჱܓ