Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Καλοκαιριού κουβέντες






Φυλλομέτρησα ημέρες θέρους στα ζεστά μεσημέρια , αρμενίζοντας σε ιστορίες καλοκαιριού . Άκουσα τα βότσαλα να φλυαρούν στο γιαλό μέχρι αργά τη νύχτα, τότε που το φεγγάρι σεργιάνιζε κυρίαρχα στον ουρανό .
Στη γωνιά του δρόμου άκουσα το κουδούνισμα ποδηλάτου που το πετάλι του έτρεχε απ΄την ασταμάτητη ημικυκλική κίνηση γρατζουνισμένου γόνατου μικρού παιδιού. Φωνές παιδιών αντηχούν στις γειτονιές απ΄το κρυφοκυνηγητό παιχνίδι του δειλινού.
Προκλητικά κόκκινο βάφει τον ορίζοντα το καρπούζι ως εξουσιαστής του καλοκαιριού. Γεύσεις που δεν ακυρώνονται εις το διηνεκές.
 Συνωμοσίες κάτω απ΄τα φως των αστεριών ξοδεύουν τις νύχτες σου.
Κουβέντες , ατέλειωτες κουβέντες μες στα μεσάνυχτα…
Γοητεύεται στου τζιτζικιού τη μελωδία η μέρα , παραδομένη στ΄αρώματα του καυτού πεύκου.
Πόσο με συναρπάζει το χαρχάλεμα του ξερού χόρτου !
Υποκλίνεται το γιασεμί σκορπώντας αρώματος αύρα που τυλίγει το πέρασμά μου απ΄το κατώφλι.
Ορχήστρα γίνονται οι αγάπες τα καλοκαίρια σε γλέντια παντοτινά.
Μια μουσική οι αναμνήσεις .
Είναι ζεστά τα καλοκαίρια και δροσίζονται σε χάδια παγωτού βανίλιας ξυλάκι… 

 Μαριάνθη Βάμβουρα

4 σχόλια:

eleni είπε...

Ποίηση τα λόγια και η περιγραφή του καλοκαιριού!
Δε θα μπορούσα,να φανταστώ καλύτερη!
Φιλιά,Μαριάνθη!

pylaros είπε...

Τι να πω, με μετέφερες πίσω στην νιότη μου τότε που τάβλεπα όλα ρόδινα τότε που ονειροπολούσα μα και αυτή σου η φράση!!! (Συνωμοσίες κάτω απ΄τα φως των αστεριών ξοδεύουν τις νύχτες σου.) και τι δε μου θυμίζει, τόσο αληθινή, τόσες νύχτες που πέρασα μετρώντας τ' αστέρια, κοιτώντας το φεγγάρι!!!

Αγαπητή μου Μαριάνθη,

Πολύ όμορφη η ποίησή σου γεμάτη ρομαντισμό, μα προπαντός γεμάτη νοσταλγίες μιας περασμένης εποχής τουλάχιστον για εμένα...
Χαιρετισμούς
με αγάπη

Γαβριήλ

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Εσυ ήσουν που δεν είχες ορεξη για φιλοσοφίες;
Εδω περιέλεβες όλο το νόημα και την αίσθηση του Καλοκαιριού απο παιδιά μέχρι σήμερα σ ένα μικρό φιλοσοφημένο κείμενο.
Τι άλλο ήθελες;;;
ΥΠΕΕΕΡΟΧΟ!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!
Αυτό με το καρπούζι πως το σκέφτηκες, φανταστική υπερβολή!!!!!!!!!!Μου έρχεται να το ζωγραφίσω, βλέπω την εικόνα ήδη μπροστά μου!!!!!!!